Mülakat Sonuçları 15.02.2024
Vefa, ADEM Eğitici ev ADEM Koordinatör Mülakat Sonuçları 15.02.2024
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı Mülakat Sonuçları
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı Mülakat Sonuçları
Büro Personeli Alımı Mülakat Sonuçları
Büro Personeli Alımı Mülakat Sonuçları
PERSONEL ALIM MÜLAKATLARI HAKKINDA
Vefa (Yaşlı Evde Bakım), ADEM Koordinatör ve ADEM Eğitici Mülakatları Hakkında
PERSONEL ALIM İLANI
Vakfımız bünyesinde çalışmak üzere 10 Vefa (Yaşlı Evde Bakım), 1 ADEM Proje Koordinatarü ve 5 Kursiyer Eğiticisi alımı yapılacaktır.
VEFAT VE BAŞSAĞLIĞI
Vakfımız Personeli Cengizhan SAYIN Hakk'ın rahmetine kavuşmuştur. Merhuma Allah'tan rahmet, acılı ailesine ve tüm çalışma arkadaşlarımıza başsağlığı dileriz
PERSONEL ALIM İLANI MÜLAKAT LİSTESİ 26.12.2023
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve Büro Görevlisi personel alım mülakatına girmeye hak kazananlar listesi
PERSONEL ALIMINA İLİŞKİN DUYURU
22.11.2023
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI HAKKINDA
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi personel alım mülakatına girmeye hak kazananlar listesi 30.10.2023
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ MÜLAKAT SONUÇLARI
12.09.2023
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI HAKKINDA
29/08/2023 tarihinde yapılması planlanan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Personel Alım Mülakatı 12.09.2023 Tarihi saat:11:00'a ertelenmiştir.
MÜLAKATA GİRMEYE HAK KAZANANLAR
Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi personel alım mülakatına girmeye hak kazananlar listesi
28.07.2023
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ALIM İLANI 28.07.2023
DUYURU
İŞE ALIM İŞLEMLERİ
30.03.2023
DEPO GÖREVLİSİ (GEÇİCİ PERSONEL) PERSONEL ALIM İLANI
DUYURU
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI İPTAL EDİLMİŞTİR.
Personel Alım İlanı
26.01.2023 Personel Alım İlanı
MÜLAKAT SONUÇLARI
AİLE DESTEK MERKEZİNDE KURSİYER EĞİTİCİSİ PERSONEL ALIMI MÜLAKAT SONUCU KAZANANLARIN LİSTESİ
MÜLAKAT SONUÇLARI
HASTA VE YAŞLI BAKIMI (TEMİZLİK GÖREVLİSİ) PERSONEL ALIMI MÜLAKAT SONUCU KAZANANLARIN LİSTESİ
MÜLAKATA GİRMEYE HAK KAZANANLAR
Hasta ve Yaşlı Bakım Elemanı (Temizlik Görevlisi) Mülakata Girmeye Hak Kazananların Listesi
PERSONEL ALIM İLANI
23.12.2022 Aile Destek Merkezinde Kursiyer Eğiticisi Alım İlanı
PERSONEL ALIM İLANI
22.12.2022 Hasta ve Yaşlı Bakım Elemanı (Temizlik Görevlisi) Alım İlanı
DUYURU
İHALE İLANI
ARAÇ SATIŞ İLANI
KADINA KARŞI ŞİDDETLE MÜCADELE EĞİTİM TOPLANTISI DÜZENLEDİ
Kadına Karşı Şiddetle Mücadele 2020 Yılı Eylem Planı doğrultusunda Muhtarlarımıza, Okul Müdürlerimize ve Kolluk görevlilerimize yönelik Kaymakamımız Ömer KALAYLI başkanlığında...
TOKİ Sosyal Konut Başvuruları Başlamıştır.
Kira öder gibi konut sahibi olabileceğiniz, Şehit Gazi yakınlarına/engellilere/emeklilere özel kontenjan ayrılan ‘100 Bin Yeni Sosyal Konut’ projesi kapsamında toplam 2200 konut Şehitkmail'de yapılacak...
MÜTEVELLİ HEYETİ MUHTAR ÜYE SEÇİMİ
2019 YILI MÜTEVELLİ HEYET ÜYELİĞİ (MUHTAR ÜYE) SEÇİMİ
SOBA ZEHİRLENMELERİNE KARŞI ALINACAK ÖNLEMLER
SOBA ZEHİRLENMELERİNE KARŞI ALINACAK ÖNLEMLER
3150 İHTİYAÇ SAHİBİ ÖĞRENCİMİZE GİYİM MALZEMESİ SETİ VERİLDİ
Vakfımızca Lcw Giyim Firmasının destekleriyle ilk etapta 3150 ihtiyaç sahibi öğrencimize giyim malzemesi seti verildi.

Sağlık Yardımları

sample

İlçemizde ikamet eden yoksul ve engelli vatandaşlarımıza engelli aracı, işitme cihazı, solunum cihazı ve ortopedik cihaz alınarak ihtiyaçları karşılanmaktadır. Ayrıca İlimiz dışına tedavi amacıyla giden vatandaşlarımıza yol yardımı yapılmaktadır.

Yakacak Yardımları

Gida

İlçemiz sınırlarında ikamet eden mütevelli heyetimizin uygun gördüğü vatandaşlara hane başı 1000kg kömür yardımı yapılmaktadır.

Nakdi Yardımlar

nakdi

İlçemiz sınırlarında ikamet eden, muhtaçlığı tespit edilen Fakr-u Zaruret içindeki vatandaşlara Nakdi Yardımlar yapılmaktadır.

Düzenli Yardımlar

Barinma

İlçemiz sınırlarında ikamet eden vatandaşlarımıza 3294 nolu yasa kapsamında düzenli yardımlar sağlanmaktadır. Bunlardan başlıcaları...

Faydalı Linkler

Valilik

 

 

Valilik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kimler Sitede?

6 ziyaretçi ve Sıfır kullanıcı çevrimiçi

Personel Alım İlanı

PERSONEL ALIM İLANI HAKKINDA 

 

Vakfımız bünyesinde çalışmak üzere 10 Vefa (Yaşlı Evde Bakım), 1 ADEM Proje Koordinatarü ve 5 Kursiyer Eğiticisi alımı yapılacaktır. 3 farlı ilana ait gerekli bilgiler aşağıda paylaşılmıştır. 

 

10 VEFA (YAŞLI EVDE BAKIM) PERSONELİ ALIM İLANI

KURUM BİLGİLERİ

Kurum adı/Unvanı:Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Mücahitler Mh. Şehit Adil Büyükcengiz Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

Tel: 4442770

E-mail: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Hasta ve Yaşlı Bakım Elemanı (Temizlik Görevlisi)

Açık İş Sayısı: 10

Niteliği (Daimi / Geçici): Geçici

Deneyim Süresi: -

Başvuru Tarihi: 03/01/2024 – 12/01/2024

Adresi: Mücahitler Mh. Şehit Adil Büyükcengiz Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

İrtibat Kişisi: Tuba Nur SENKEN

Unvanı: S.Y.İ.G.

Telefonu: 444 27 70

E-posta: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Tarih: 25/01/2024

Saat: 10: 00

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Mücahitler Mh. Şehit Adil Büyükcengiz Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

Çalışma Süresi: 2024 Yılı Sonuna Kadar

Çalışma Saatleri: 08:00 – 17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  2. Kamu haklarından mahrum olmamak
  3. Çalışmasına engel hali bulunmamak
  4. 21-49 yaş aralığında olmak
  5. En az lise mezunu olmak. Ancak başvuranların arasında Yaşlı Bakım, Gerontoloji vb. alanlarda ön lisans eğitimi almış olan, Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinin Sağlık Hizmetleri alanından veya Hasta ve Yaşlı Hizmetleri alanından mezun olan ya da hizmet alanıyla ilgili MEB onaylı Sertifika sahibi olan kişilerin bulunması halinde Mütevelli Heyetince Program kapsamında çalıştırılacak personel seçiminde bu kişilere öncelik verilir.
  6. Erkek adaylar için en az B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif araç kullanabilir olmak
  7. Erkek adaylar için askerlik yapmış ya da askerliği tecil ettirmiş olmak
  8. Adli sicil kaydı olmaması
  9. Son 6 ay içerisinde Gaziantep İlindi ikamet ediyor olmak.
  10. Başvuranlar Vefa (Yaşlı Bakım ve Temizliği) programı kapsamında yaşlı, engelli, kimsesiz vatandaşların kişisel bakımı ve ev temizliği, düzeni vb. işleri yapabileceğini taahhüt eder.
  11. Taksirli suçlar, kısa süreli hapis cezasına seçenek yaptırımlara çevrilmiş suçlar ile aşağıda sayılan suçlar dışında tecil edilmiş hükümler hariç olmak üzere; altı aydan fazla hapis veyahut affa uğramış olsalar bile Devletin güvenliğine, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı işlenen suçlarla, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, nitelikli hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan veya kaçakçılık, resmi ihale ve alım satımlara fesat karıştırma, göreve ilişkin sırrı açıklama, Devlet sırlarına karşı suçlardan dolayı hükümlü bulunmamak. 667 sayılı KHK kapsamında terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulu’nca Devletin milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı bulunmamak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Kimlik fotokopisi
  2. Diploma, sertifika veya geçici mezuniyet belgesi fotokopisi
  3. 2 adet vesikalık fotoğraf
  4. Sağlık Raporu (Aile Hekimi Raporu Geçerlidir)
  5. Adli Sicil Kaydı (E-devletten)
  6. Sürücü belgesi fotokopisi
  7. Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (E-devletten)
  8. Kısa özgeçmiş
  9. Evli olanlar için evlilik cüzdanı fotokopisi
  10. Başvuru tarihi itibariyle Gaziantep İl sınırları içersinde 6 aydan beri ikamet ettiğine dair e-devlet üzerinden alınacak "Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi"

 

 

 

 

ADEM PROJE KOORDİNATÖRÜ ALIMI

 

KURUM BİLGİLERİ

Kurum adı/Unvanı:  Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Mücahitler Mh. 52060 Nolu Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

Tel: 4442770

E-mail: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Aile Destek Merkezi Koordinatörü

Açık İşçi Sayısı: 1

Niteliği (Daimi / Geçici): Geçici

Deneyim Süresi: -

Başvuru Tarihi: 03/01/2024 – 12/01/2024

Başvuru Adresi: Mücahitler Mh. 52060 Nolu Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

İrtibat Kişisi: Tuba Nur SENKEN

Unvanı: S.Y.İ.G.

Telefonu: 444 27 70

E-posta: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Tarih: 23/01/2024

Saat:10 :00

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Çalışma Süresi: 2024 Yılı Sonu

Çalışma Saatleri: 08:00 – 17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

       TürkiyCumhuriyeti Vatandaşı Olmak

       Medeni Haklarını Kullanma Ehliyetine Sahip Olmak

       18 Yaşını Bitirmiş Olmak ve 35 Yaşını Doldurmamış Olmak

       Askerlik Görevini Yapmış Veya Muaf Olmak ya da Askerlikle İlişkisi Bulunmamak

       Kamu Haklarından Mahrum Bulunmamak

       Türk Ceza Kanununun 53 Üncü Maddesinde Belirtilen Süreler Geçmiş Olsa Bile; Kasten İşlenen Bir Suçtan Dolayı Bir Yıl Veya Daha Fazla Süreyle Hapis Cezasına ya da Affa Uğramış Olsa Bile Devletin Güvenliğine Karşı Suçlar, Anayasal Düzene ve Bu Düzenin İşleyişine Karşı Suçlar, Zimmet, İrtikap, Rüşvet, Hırsızlık, Dolandırıcılık, Sahtecilik, Güveni Kötüye Kullanma, Hileli İflas, İhaleye

Fesat Karıştırma, Edimin İfasına Fesat Karıştırma, Suçtan Kaynaklanan Malvarlığı Değerlerini Aklama

veya Kaçakçılık Suçlarından Mahkum Olmamak

       Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla fen-edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi, sosyal hizmet alanlarından lisans mezunu olmak (sosyal projelerde tecrübe edinmiş kişiler öncelik sebebidir)

       ÖSYM Tarafından Yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 Puan Türünde En Az 60 Puan Almak (2022 veya 2023 Yıllarının Puanları Geçerli Olmak şartıyla KPSS P3 Puanına Göre En Yüksek Puandan Başlayarak 5 aday mülakata davet edilecektir.)

       Aday Vakfın Bulunduğu İl Sınırları İçinde Asgari 6 Ay Boyunca İkamet Etme Şartı Aranmaktadır.

Ancak Anne veya Babası Son 6 Ayda Gaziantep’te İkamet Eden Fakat Askerlik, Öğrencilik Vb. Muhtelif Sebeplerden Adres Kaydı Düşen/Değişen Adaylar Tarihçeli Yerleşim Belgesi ile daha önce Gaziantep İlinde Yaşadığını Kanıtlamaları Dâhilinde Başvuruları Alınacaktır

       Çalışmasına Engel Sağlık Problemi Olmamak

       Aday Personeller 2 aylık deneme sürecine tabi tutulacaktır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

       NüfusCüzdanınınFotokopisi

       KPSSSonuçBelgesi(2022veya2023yıllarınaait)

       AileHekimindenAlınacakSağlıkRaporu

       Adli Sicil Belgesi (E-devlet)

       Diplomanın Aslı veya Onaylı Fotokopisi /Mezuniyet Belgesi (E-devlet geçerli)

       Özgeçmiş

       Erkek Adaylar İçin Askerlikle İlgisi Olmadığına Dair Belge

       Yerleşim Yeri Belgesi (Tarihçeli Yerleşim Belgesi – E Devlet veya Nüfus müdürlüğünden alınacaktır)

       Son 6 Ay İçerisinde Çekilmiş 4 Adet Vesikalık Fotoğraf

       Başvurular Şahsen veya Noter Onaylı Vekâlet Verdiği Kişi Tarafından Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına elden Teslim Edilecektir. İşe Alınacak Personel Sayısının 5 Katı Kadar Aday Geçerli KPSS P3 Puanına Göre En Yüksek Puandan Başlayarak Sıralanır.

       Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Şehitkamil Kaymakamlığı ile Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı web sitesinde ilan edilecek olup e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır.

       Belirtilen Şartlara Uymayan Başvurular Kesinlikle Dikkate Alınmayacaktır.

 

 

 

ADEM KURSİYER EĞİTİCİSİ ALIMI

 

KURUM BİLGİLERİ

Kurum adı/Unvanı:  Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Mücahitler Mh. 52060 Nolu Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

Tel: 4442770

E-mail: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Aile Destek Merkezinde Kursiyer Eğiticisi

Açık İşçi Sayısı: 5

Niteliği (Daimi / Geçici): Geçici

Deneyim Süresi: -

Başvuru Tarihi: 03/01/2024 – 12/01/2024

Başvuru Adresi: Mücahitler Mh. 52060 Nolu Sokak No:3 Şehitkâmil/Gaziantep

İrtibat Kişisi: Tuba Nur SENKEN

Unvanı: S.Y.İ.G.

Telefonu: 444 27 70

E-posta: Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

GÖRÜŞME / MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Tarih: 23/01/2024

Saat: 10 : 00

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Çalışma Süresi: 2024 Yılı Sonu

Çalışma Saatleri: 08:00 – 17:00

MÜRACAAT KOŞULLARI

       TürkiyCumhuriyeti Vatandaşı Olmak

       Medeni Haklarını Kullanma Ehliyetine Sahip Olmak

       18 Yaşını Bitirmiş Olmak ve 35 Yaşını Doldurmamış Olmak

       Askerlik Görevini Yapmış Veya Muaf Olmak ya da Askerlikle İlişkisi Bulunmamak

       Kamu Haklarından Mahrum Bulunmamak

       Türk Ceza Kanununun 53 Üncü Maddesinde Belirtilen Süreler Geçmiş Olsa Bile; Kasten İşlenen Bir Suçtan Dolayı Bir Yıl Veya Daha Fazla Süreyle Hapis Cezasına ya da Affa Uğramış Olsa Bile Devletin Güvenliğine Karşı Suçlar, Anayasal Düzene ve Bu Düzenin İşleyişine Karşı Suçlar, Zimmet, İrtikap, Rüşvet, Hırsızlık, Dolandırıcılık, Sahtecilik, Güveni Kötüye Kullanma, Hileli İflas, İhaleye

       Fesat Karıştırma, Edimin İfasına Fesat Karıştırma, Suçtan Kaynaklanan Malvarlığı Değerlerini Aklama

veya Kaçakçılık Suçlarından Mahkum Olmamak

       Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla fen-edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi, sosyal hizmet alanlarından lisans mezunu olmak (sosyal projelerde tecrübe edinmiş kişiler öncelik sebebidir)

       ÖSYM Tarafından Yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 Puan Türünde En Az 60 Puan Almak (2022 veya 2023 Yıllarının Puanları Geçerli Olmak şartıyla KPSS P3 Puanına Göre En Yüksek Puandan Başlayarak 25 aday mülakata davet edilecektir.)

       Aday Vakfın Bulunduğu İl Sınırları İçinde Asgari 6 Ay Boyunca İkamet Etme Şartı Aranmaktadır.

Ancak Anne veya Babası Son 6 Ayda Gaziantep’te İkamet Eden Fakat Askerlik, Öğrencilik Vb. Muhtelif Sebeplerden Adres Kaydı Düşen/Değişen Adaylar Tarihçeli Yerleşim Belgesi ile daha önce Gaziantep İlinde Yaşadığını Kanıtlamaları Dâhilinde Başvuruları Alınacaktır

       Çalışmasına Engel Sağlık Problemi Olmamak

       Aday Personeller 2 aylık deneme sürecine tabi tutulacaktır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

       NüfuCüzdanının Fotokopisi

       KPSS Sonuç Belgesi (2022 vey2023 yıllarına ait)

       Aile Hekiminden Alınacak SağlıRaporu

       Adli Sicil Belgesi (E-devlet)

       Diplomanın Aslı veya Onaylı Fotokopisi /Mezuniyet Belgesi (E-devlet geçerli)

       Özgeçmiş

       Erkek Adaylar İçin Askerlikle İlgisi Olmadığına Dair Belge

       Yerleşim Yeri Belgesi (Tarihçeli Yerleşim Belgesi – E Devlet veya Nüfus müdürlüğünden alınacaktır)

       Son 6 Ay İçerisinde Çekilmiş 4 Adet Vesikalık Fotoğraf

       Başvurular Şahsen veya Noter Onaylı Vekâlet Verdiği Kişi Tarafından Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına elden Teslim Edilecektir. İşe Alınacak Personel Sayısının 5 Katı Kadar Aday Geçerli KPSS P3 Puanına Göre En Yüksek Puandan Başlayarak Sıralanır.

       Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Şehitkamil Kaymakamlığı ile Şehitkamil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı web sitesinde ilan edilecek olup e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır.

       Belirtilen Şartlara Uymayan Başvurular Kesinlikle Dikkate Alınmayacaktır.

 

 

 

 

 

VAKIF BAŞKANI

yeni-makam11 

Şehitkamil Kaymakamı

Vakıf Başkanı

Ömer Hilmi YAMLI

ÖZGEÇMİŞ

Vakıf Müdürü

Şehitkamil SYDV

Vakıf Müdürü

Sait ŞİMŞEK

ÖZGEÇMİŞ

Sosyal Medya

twitterrss